Volkswagen concept A

Automobilka Volkswagen chystá nový průkopnický vůz v kategorii praktických SUV. Automobil zatím žádný název nemá, a tak se mu prostě říká "Concept A". O budoucnosti názvu i vozu zatím není rozhodnuto, stejně tak se stále řeší, jestli se tato koncepce dostane do sériové výroby s proti sobě otvíratelnými dveřmi. Naděje na uskutečnění totiž není příliš velká. Co je zatím jisté, je to, že tento terénní automobil bude mít pět dveří a bude se vyrábět v německé továrně ve Wolfsburgu. Původně Volkswagen uvažoval o produkci automobilu v Portugalsku, ale v Německu se podařilo snížit mzdové náklady na jeden vůz pouze 850 eut, to rozhodlo.
VW Concept A
VW Concept A vychází z VW Golfu s pohonem všech čtyř kol s názvem 4motion, Concept A je dlouhý 4348 mm. Na automobilu jsou umístěny krátké převisy, které zaručují dobrou průjezdnost terénem, k čemuž pomáhá i vysoká výška automobilu. Concept A bude mít standardně poháněná přední kola, za verzi 4x4 si zákazník bude muset připlatit. U automobilu jsou také naplánovány velké 20" kola s nízkoprofilovými pneumatikami, které jsou široké 295 mm. Základní nabídku motorů bude tvořit turbodiesel 2.0 TDI/103 kW, který doplní malé zážehové čtyřválce 1.4 TSI s dvojitým přeplňováním. Pravděpodobný výkon automobilu by měl být 110 kW. Později by se měl do automobilu dávat výkonnější motor 2.0 TFSI, který bude mít výkon 147 kW a dokonce zážehový i vznětový šestiválec.

2 komentáře:

  1. Volkswagen je podle mě nejlepší auto, a proto mám již druhý a zatím bych neměnila. Jen si myslím, že parkovací asistent by měl být povinnou výbavou každého auta. Proto jsem si nedávno tuto vymoženost pořídila zde. Konečně parkuji bezpečně a přesně, což nejvíce ocenilo moje okolí, které ví, jak jsem parkovala předtím :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem hodně napnutá na odpověď na otázku kolik vlastně stojí na takové koncepční testovací vozidlo povinné ručení. Dokážete mně odhadnout nějakou cenu anebo to je vlastně nemožné protože ani nevíte ceníkově o čem se tak nějak bavíme? Je to jedna z věcí která mě opravdu dost zajímá.

    OdpovědětVymazat