Nejrychlejší Lotus Exige S


Známý Britský výrobce rychlých sportovních automobilů Lotus, představil dosud nejrychlejší sériový model s názvem Exige S. Uvnitř vozu je vysokootáčkový čtyřválec s názvem Toyota 1.8 VVT-i, který je přeplňovaný Rootsovým mechanickým dmychadlem. Díky vylepšenému sání a nově přepracovanému chladiči stlačeného vzduchu se technikům podařilo z motoru dostat to nejlepší. Výkon automobilu je úctyhodných 163 kW při otáčkách 7800/min. Automobil má automatickou šestistupňovou převodovku a diferenciály putují na zadní kola. Automobil váží pouze 935 kg a stovku pokoří za pohé 4,3 sekundy. Maximální rychlost automobilu je 235 km/h. Jeho cena v evropských státech (u nás se neprodává) bude zhruba 40 000 EUR.

2 komentáře:

  1. Moc hezké auto, ale na naše silnice se vůbec nehodí. Já jsem si pořídila SUV Škoda Kodiaq, které mi vyhovuje, jelikož je velice prostorné. Potřebovala jsem velký kufr, aby se mi do něj vešli všechny věci, když jedu s dětmi na chatu. Jediné, co mi chybělo byla parkovací kamera, která byla rozbitá, takže mi automechanik pořídil novou zde.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow to je nádherné auto, ale pro mě je mimo mojí finanční relaci. Jezdím již několik let Škodovkou Octavia a jsem s ní velice spokojená. Naštěstí mám šikovného manžela, který v naší garáži dokáže opravit skoro vše, co je potřeba na autě. Proto mu na tyto práce kupuji kvalitní ochranné rukavice, aby si neničil ruce.

    OdpovědětVymazat