Ford Mondeo 2010 po faceliftu

Nový Ford Mondeo 2010 po faceliftu nenabízí jen novější modernizovaný vzhled, ale také nově upravené vznětové a zážehové motory. V Mondeu přibylo také pár nových bezpečnostních prvků jako např.: systém, který vás automaticky upozorní, pokud jste nechtěně opustili váš jízdní pruh nebo systém automatického monitorování pozornosti řidiče. Také nechybí nové automatické přepínání dálkových a potkávacích světlometů. Další novinky z elektronických prvků jsou ty, které jsou použity už u nového Fordu S-MAX.
Ford Mondeo 2011
Mondeo nabízí také nové motory, které jsou doposud nejvýkonnější. Nová verze přeplňovaného zážehového motoru s názvem Ford EcoBoost SCTi 2,0 l. Jeho výkon by měl být vyladěn na 176 kW, což je 240 koní! Nechybí ale také nově inovovaný vznětový agregát s názvem Ford Duratorq TDCi 2,2 l. Tento vznětový motor má výkon 147 kW, což je přesně 200 koní.

U nové elektroniky Mondea nechybí systém na monitorování mrtvých úhlů, omezovač rychlosti nebo (konečně) zadní parkovací kamera! Změny na karosérii automobily jsou jen nepatrné. Přední, původě mlhová světla se rozdělila a jejich horní část je tvořena z LED světel a je používána pro denní svícení. LED světla jsou umístěny také v zadu. Jsou umístěny v nových sdružených svítilnách. Dále se změnila dolní a horní mřížka ve předu u chladiče a zvýraznil se také profil kapoty u motorového prostoru. Nový Ford Mondeo se k zákazníkům v Evropě dostane už v září tohoto roku. Ford Mondeo se bude nabízet ve stejných verzích jako předchozí model – tedy ve verzi sedan a kombi. Cena Mondea bude začínat na částce 537 900 za model sedan, u verze kombi se stejným motorem bude o 30 tisíc korun dražší.

7 komentářů:

  1. Tohle Mondeo je důkaz toho, že Ford najel a začal využívat principy robotizace práce. Možná si říkáte, že je to blbost, ale podívejte se na to, jak se přiblížil vzhledově k ostatním modelům od Fordu. Osobně jsem za to rád. Sám mám staršího Focuse. A to, že si Ford drží nějaký vzhled napříč trendy, to se mi fakt líbí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mondeo se mi už dlouho hrozně líbí. V současné době mám stejně jako Michal starého Focuse, ale do budoucna bych si Mondeo velice rád koupil. Mám jednoho kamaráda, který má autoservis a podle toho, co mi říkal, tak jsou to velmi spolehlivá auta. Navíc případné opravy u nich prý tolik nestojí.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám trošku starší Mondeo a musím říct, že to auto je fakt parádní. Kupoval jsem ho před pár lety jako ojeté a zatím jsem s ním naprosto spokojený. Hlavně na svůj věk je v perfektním stavu. Snad jediný problém je ošoupaná hlavice řadící páky a nějaké plasty, ale to je spíš takový kosmetický detail.

    OdpovědětVymazat
  4. Mondeo je parádní auto. Sám ho teda nemám, ale známý ano a nedá na něj dopustit. Je už teda trochu novější, takže má na palubovce i velký displej. Právě s ním měl ten známý problém, protože to celé z nějakého důvodu bylo jen v němčině. Naštěstí tam ale šlo nahrát překlad do češtiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně se moc tady ta nová auta, kde se všechno ovládá přes dotykovou obrazovku nelíbí. Mám prostě ráda klasiku. My například u našeho Forda máme místo tady toho displeje prostě velké autoradio. Je ale bohužel pravda, že v poslední době jsou s ním trochu problémy. Občas nejde zapnout. Manžel říkal že jak bude čas, tak se na to podívá a případně tady odtud koupí nové.

      Vymazat