Nová Škoda Octavia RS již zná svou cenu

Nová Škoda Octavia RS 2013 již zná svou cenu. Oproti svému předchůdci se jedná dokonce o cenu nižší! Octavia zlevnila o 50.000 Kč a její cena startuje na 619.900 Kč. Jedná o velice podobnou cenu, kterou například má nový Volkswagen Golf GTI. Je tedy jasné, že Octavia bude konkurovat podobným, sportovně zaměřeným automobilům - kromě VW Golfu GTI, také například novému Fordu Focus ST nebo Renaultu Mégane RS. Volkswagen nabízí stejný motor, i stejný výkon 220 koní, Ford Focus nabízí výkon o něco větší - 250 koní, je však o necelých 50.000 Kč dražší. 
Škoda Octavia RS

Nové auto, nová maxima

Škoda Octavia RS byla představena v červenci v britském Goodwoodu a má nová rychlostí maxima. Octavia RS dosahuje maximální rychlosti 248 km/h a z 0 na 100 km/h zrychluje za 6,8 s, jedná se tedy o nejrychlejší Octavii a druhou nejrychlejší Škodovkou vůbec. Nové, lepší a výkonnější budou také motory. Nová Octavia nabídne v základu 2.0 TSI motor o výkonu 162 kW. Zákazník také bude mít možnost zvolit motor 2.0 TDI se 135 kW k verzím liftback či kombi. Na výběr budou také dieselové motory, které jsou vždy o 10.000 Kč dražší, než motory benzínové. Pokud budete chtít Octavii ve verzi kombi, budete si muset připlatit 35.000 Kč.

10 komentářů:

  1. Celkově mám Škodovky ráda a ráda sleduji jejich novinky a vývoj jednotlivých vozidel. Doma mám sice ojetou, ale je ve skvělém stavu. Sem tam se něco opravovalo, ale od doby co jsem našla web s originálními díly Škoda - https://www.cbdily.cz/ , tak si to musím chválit. Naposledy jsme opravovali brzdový systém a díky eshopu jsme vše objednali a v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem už trochu starší generace a v podstatě celý život jsem nic jiného, než Škodovku neznal. Když tedy před pár lety přišel čas na nové auto, tak jsem zase šel do Škodovky, konkrétně právě do podobné Octavie. Musím říct, že pro staršího člověka je to úplně ideální auto. Jednoduché, spolehlivé, má menu v češtině, no prostě paráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky jsem chtěl oktávku, ale bohužel jsem si ji nikdy nekoupil. V současnosti mám ale fabii a ta také není špatná. Jediná věc, co mě na ní štve je ten zvuk. Na poslech hudby to auto prostě opravdu není dělané. Přemýšlel jsem ale, že zde zkusím objednat nějaké lepší reproduktory a možná i nové autorádio. Myslím si, že tomu autu by to prospělo.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Škodovky byly vždy mé nejoblíbenější auta. No a oktávku už si chci dlouho pořídit. Zatím mám doma rapida, není s ním nějaký větší problém a stále jezdí dobře. Vlastně jediné, co jsem musel měnit, byla klimatizace. Kromě té klimatizace nebyl nikdy opravdu žádný problém, tak si ho tedy ještě nějakou chvíli nechám a pak třeba vyjde ta oktávka.

    OdpovědětVymazat
  6. Jako Škodovka je to moc pěkná, ale mně se vůbec nelíbí, že se ty automobily v novodobé éře vyrábějí tak velké. Představa, že za chvíli bude půjčovna dodávek půjčovat SUV protože to bude stejně velké jako Ford Transit je teda pro mě velmi děsivá. Jak chceme asi splnit ty evropské limity na emise?

    OdpovědětVymazat
  7. To je vážně geniální jak jde ta doba dopředu. Dříve bych si stavěla garáž, která by mě a auto stála hodně peněz a nervů. Dnes stačí mít kontakt na opláštění hal a oni vám udělají halu na míru. Dokonce jsem do ní zaparkovala už i Mustanga a velkého transportéra. Moje vozy jsou v bezpečí.

    OdpovědětVymazat
  8. Celkem nedávno jsem prodával svojí starou Octavii na díly a musím říct, že jsem docela koukal, kolik se dneska vyplácí za použité katalyzátory. Věděli jste to, že takto funguje výkup katalyzátorů? Já třeba vůbec. Musím říct, že mě to vlastně docela překvapilo. To jsem nečekal.

    OdpovědětVymazat
  9. Kamarád si před pár měsíci koupil taky Octavii v RS. Musím uznat, že je v opravdu zánovním stavu. Podle mě s ní předchozí majitel moc nejezdil. Je vidět jak je kamarád pyšný na to, že má takové auto. Stará se o něj skoro víc jak o svoji přítelkyni. Docela by mě zajímalo kolik stála třeba ta autokosmetika kterou si k autu koupil. Podle mě to nebylo málo. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám již několik let auto Škoda Octavia a musím říct, že jsem s ní velmi spokojená. Můj tatínek je velký fanda škodovek, ale na novou verzi teď také nemá dostatek financí, jelikož do svojí firmy nedávno objednal tady nový kotvící a spojovací materiál na dopravní značení u vrat do vjezdu jeho stavební firmy.

    OdpovědětVymazat