Garmin Head-Up Display - display na předním skle

Pokud jste si dříve mysleli, že projekční displaye na předním skle jsou pouze pro luxusní automobily a ještě pár let potrvá, než se rozšíří, byli jste na omylu. Projekční displaye si nyní můžete dokoupit skoro do každého automobilu - byť se jedná o příplatkovou výbavu. Pokud však máte starší automobil a nechcete si kupovat nový, i zde existuje varianta - Gramin Head-Up Display.
Garmin Head-Up Display


Hlavně jako navigace

Tento přístroj od Garminu se dá použít v jakémkoliv autě, které má zapalovač. Přístroj se dá hned začít používat, stačí jej pouze připevnit na palubní desku. K čelnímu sklu se přilepí folie, na které jsou promítány veškeré informace. Instalace je tedy velmi jednoduchá. Display zobrazuje hlavně navigační informace v podobě směrových šipek a vzdálenost k nejbližší křižovatce. Také zobrazuje aktuální rychlost a povolenou rychlost na dané silnici, čas do cíle a informace o jízdních pruzích včetně bezpečnostní funkce Lane Assist. Funkce Lane Assist vás upozorní, když vaše auto bude stále stejným směrem vyjíždět z jízdního pruhu - stává se například při mikrospánku. Krabička vás také upozorní na kamery radary a kamery, které měří rychlost. Bohužel navigace není přímo přímo v přístroji integrována, a tak musíte vlastnit nějakou navigaci či chytrý telefon s GPS. Zařízení však není kompatibilní se všemi navigacemi - zatím funguje jen Garmin a NAVIGON. Krabička se poté připojí k telefonu přes Bluetooth. Garmin Head-Up Display pořídíte za necelé 4000 Kč.

5 komentářů:

  1. No vypadá to zajímavě a moderně. Myslím, že v budoucnu bude takový typ navigací stále častější. Já osobně nedám ale pořád dopustit na klasickou navigaci v mobilním telefonu, který mám v autě umístěn v držáku. Možná jsem zastaralý, ale zkrátka mi to tak vyhovuje, tak zatím nemám důvod něco měnit.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si myslím, že tady ty displeje mají budoucnost. Vím, že spousta dnešních nových aut takovéto displeje má. Co jsem ale třeba netušil, že se to dá pořídit i do starších aut. Díval jsem se, že to mají třeba tady. Musím říct, že nad tím dost přemýšlím. Ta myslenka se mi totiž hrozně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj přítel je vášnivý sběratel veteránů, a tak má i několik aut značky Škoda, a aby měl všechny kde garážovat, tak si koupil velký statek s velikými stodolami. Po rekonstrukci to tam vypadá jako v nějakém muzeu, jelikož se tam sjíždí všichni nadšenci do veteránů z okolí a jakmile je potřeba nějaká oprava hned se do ní pustí. Naštěstí našel stránky, kde se dají koupit díly škoda, a to i ty méně dostupné.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí tento display na předním skle a pokusím se ho sehnat, jelikož já mám navigaci na palubní desce a je na ní špatně vidět. Jen doufám, že je v českém jazyce, jelikož nedávno jsem koupila auto a palubní počítač nebyl v češtině. Díky kamarádce, která mi poradila firmu na překlady aut do češtiny si konečně rozumím s mým autem.

    OdpovědětVymazat