LaFerrari, nejkrásnější Ferrari vůbec?

Nové LaFerrari, které bylo představeno na letošním ženevském autosalonu, se dá považovat za nejkrásnější Ferrari, jaké kdy bylo vyrobeno. Jméno LaFerrari působí vznešeně a zní trochu jinak než Ferrari F40 nebo Ferrari Enzo, tedy modely, které zná snad každý, kdo se o automobily alespoň trochu zajímá. LaFerrari v překladu znamená "to Ferrari" nebo "prostě Ferrari". Když si ho koupíte, budete tedy mít "prostě Ferrari". Kromě toho, že každé Ferrari je krásné, působí elegantním dojmem, je velice rychlé, tak je i velice drahé. To u LaFerrari platí dvojnásobně, možná i více násobně. 
LaFerrari v celé své kráse

Krása za milion EUR

LaFerrari bude stát přes jeden milion EUR a aby se zájem o něj ještě více zvýšil, tak vznikne pouze 499 kusů. V aktuální době je počet zájemců o LaFerrari již více než dvojnásobný. Dalo by se říci, že LaFerrari se bude vyrábět v limitované edici a tím pádem jeho exkluzivita ještě stoupá. Automobilka Ferrari bude pečlivě vybírat mezi miliardáři a sama se rozhodne, komu automobil prodá. Rozhoduje například to, kolik automobilů značky Ferrari jste si v minulosti již zakoupili. Někteří miliardáři si dokonce kupují jiná Ferrari aby se dostali na seznam 499 vyvolených. Není ani moc divu, na nové #1 Ferrari se čekalo celých 11 let! Nové Ferrari nabízí technologie, které za pár let dostanou i ostatní modelové řady. Jedná se například o hybridní (termicko-elektrický) pohon HY-Kers. Jedná se o klasický benzínový motor, který doslova "spolupracuje" s elektromotorem. Samostatný elektromotor automobil řídit nedokáže - naštěstí. Kromě toho se v LaFerrari dají ručně nastavit profily difuzorů nebo upravit sklon zadního spoileru. Na vývoji se mimo jiné podíleli i jezdi Formule 1 ze stáje Ferrari - Fernando Alonsko a Felipe Massa.
Pohled na zadní část LaFerrari

Dvanácti válec s osmiset koňmi

Ferrari má v zadním prostoru uložený dvanáctiválec o objemu 6262 cm³ s výkonem 800 koní. Elektromotor, který doplňuje klasický benzínový nabízí výkon o 163 koních. Celkový výkon LaFerrari je tedy 963 koní. Baterie se nemusejí naštěstí nijak extra dobíjet, dobíjejí se sami při brzdění. Automobil disponuje dvoujspojkovou sedmistupňovou převodovkou. Pokud vás zajímají další čísla, tak tady jsou: z 0 na 100 km/h to LaFerrari vytáhne pod 3 sekundy, z 0 na 200 km/h pod 7 sekund na 300 km/h za necelých 15 sekund. Jedná se tedy o nejrychlejší Ferrari všech dob, tedy LaFerrari.
Nový motor se systémem HY-HERS

7 komentářů:

  1. Je to nádhera, jen co je pravda. Ale já osobně bych takové auto asi nechtěl. Vůbec si nedokážu představit jak bych to živil. Nehledě na to, že pokud si člověk takové auto pořídí, tak musí počítat i s náklady na pravidelný servis a věřím tomu, že zrovna v tomto případě ty náklady budou astronomické.

    OdpovědětVymazat
  2. Bavil se se mnou kamarád který má dnes sbírku ferrari a porsche a říkal, že jemu pomohla k zbohatnutí a znásobení úspor jedině krypto směnárna. Na ni se prý mohl spolehnout v jakémkoliv čase. On kupuje kryptoměny od roku 2014, ví jak to ve světě chodí.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem měl tu čest podívat se do výrobní haly, kde se dělaly nějaké díly pro Ferrari a musím říct, že to byla fakt pastva pro oči. Byl to de facto výhradní výrobce, takže se vyrábělo v 95 % jenom pro Ferrari. A pak jsem měl taky tu čest se v červeném ďáblu svézt a to bylo totální pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím no, mě teda Ferrari ani tak moc neláká. Když vidím jak drahé tam jsou ty náhradní díly, tak si raději pořídím klasickou českou škodovku a když něco potřebuji opravit tak zavolám známému mechanikovi, ten objedná díly škoda a hned je to vyřešené. Vůbec není problém se takto domluvit.

    OdpovědětVymazat
  5. Protože ten můj má stejně jako vy rád auta a do toho ferrari, rozhodla jsem se že jako dárek k svátku pro muže mu daruji nějaký model. Na těch čerpacích stanicích se toho prodává dost, občas i nějaká ta čokoláda, a tak jsem to všechno vzala s sebou a obšťastnila jsem ho, víte?

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla bych od vás vědět, řešili jste někdo na tak drahé vozy třeba havarijní pojištění a nebo to vlastně ani raději neřešíte? No protože když přece takové auto máte tak chcete aby se mu nic nestalo, a když už, tak aspoň ať je v pohodě oprava , nne?

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě je samotným překvapením že si teď manžel až po docela delší dobu skutenčně objednal pánská funkční trika. Jsem měla za to že bude mít mnohem lepší představy a bude se o sebe více i v tom autě starat. Přece jenom tam tráví hodně času v těch zácpách a tak.

    OdpovědětVymazat