Škoda Auto a nové SUV Snowman v roce 2014

Škoda Auto už delší dobou plánuje něco "většího". Spekuluje se, že by se mělo jednat o velké terénní SUV. Mladoboleslavská Škodovka již pracuje na konceptu a mohla by ho představit již v březnu 2014 na ženevském autosalonu. Do prodeje by se velké SUV mělo dostat někdy v polovině roku 2015. Po větším SUV je velká poptávka především v Číně, kde Škoda už několik let působí a má i vlastní továrny v Šnghaji.
Tahle nějak by nové SUV mohlo vypadat

Snowman, Smoov nebo Spaceliner?

Zatím se mu neoficiálně říká Snowman neboli "Sněhulák". Tento "Sněhulák" by se měl stát větším bratrem menšího Yeti. Snowman bude mít kromě klasické pětimístné verze i verzi sedmimístnou. Velikostně by na tom měl být obdobně jako Volkswagen Touareg. Kromě Snowmena se spekuluje o dalších jménech jako je například Smoov, Polar nebo Spaceliner. Jméno Smoov má Škoda zaregistrované již několik let. Údajně se již pro výrobu tohoto SUV začala zvětšovat továrna v Kvasinách, která se nachází na Rychnovsku.

10 komentářů:

  1. Ahoj, tak přesně tohle auto má můj manžel. Je s ním strašně spokojený! Já mám také Škodovku, ale trošku starší... Už ale s manželem přemýšlíme o koupi nového auta pro mě. Vyhlédla jsem si tu nejnovější Octavii, která se mi moc líbí. Teď jsem na té své staré koupila alespoň nové pneumatiky, tak alespoň něco! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak má člověk na autě nové pneumatiky, tak se hned jezdí lépe, že? Já právě na tuto sezónu kupoval nové letní a ten rozdíl je opravdu znatelný. Naštěstí jsem si to nechával měnit v pneuservise, kde i zjistili, že geometrie kol nebyla úplně v pořádku, tak mi to rovnou seřídili. :)

      Vymazat
  2. Já na škodovku nedám dopustit už od doby, kdy jsem si mohl dovolit svůj první vůz. Nejvíce se mi líbí cena oprav, a to i těch větších. Běžné díly na škodovku jsou totiž mnohem levnější a hlavně dostupnější. Pokud jsem tedy potřeboval rychle opravit auto, tak bylo v kupě do pár dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, toto je u Škodovek obrovská výhoda. Díly na ně pomalu seženete i v kdejakém supermarketu. :) Já teda u té své naštěstí zatím žádné dramatické opravy dělat nemusel, ale i tak. Je to výhoda. Teď mě čeká po dlouhé době zase výměna oleje. Musím si ale prvně zjistit jaký olej tam vůbec je. Přecejen minerální motorové oleje se vyrábí v mnoha variantách.

      Vymazat
  3. Já svoje auto nemám, protože jsem dostal v práci pracovní. Autům nerozmím, jsem rád, že do něj zvládnu natankovat, takže se vším jezdím do servsu , který máme jako firma ověřený. Jaký olej do auta patří proto nemám tušení. Že tam nějaký olej je, to vím, ale co to je za typ, to už jde mimo mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Když se člověk podívá na to jaká auta se dnes vyrábějí, tak by ho ani nenapadlo, že mohly být koncepty vozů typu SNowman někdy na papíře, to vypadá fakt zvláštně v porovnání s dnešní dobou. Možná že byste ale našli něco podobného kdyby vás oslovila autopůjčovna Ostrava s nabídkou vozů na týden či víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak tento model se do výroby nikdy nedostal a je to podle mě i dobře. Když se podívám na aktuální nabídku vozů od Škodovky, tak strach o budoucnost této automobilky strach nemám. Kamarád, který je automechanik a má na skladě díly na škodovku jen říká, že s přibývající elektronikou v autě jsou ty opravy náročnější.

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě je škodovka jeden z nejlepších automobilů, ale je to asi i tím, že jsem na něm vyrost. Jako malý kluk jsem v ní jezdil s tatínkem i dědečkem, jen to byly jiné modely, a tak jakmile jsem vyrostl koupil jsem si jako svůj noví vůz škodovku a když potřebuji tak mě zachrání autopůjčovna Brno, kde mi vždy půjčí škodovku, na kterou jsem zvyklí.

    OdpovědětVymazat
  7. Můj přítel si pořídil přesně tento automobil a občas si ho od něj půjčuji na delší jízdy. Já jsem si nedávno pořídila v autobazaru Audi, jelikož mi na jízdy po městě a nákupy stačí menší vůz. Jen jsem musela řešit překlad pro Audi, protože to moje mělo naprogramovaný jen německý jazyk.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento model okouzlil mého tatínka, který si ho pořídil a je s ním velice spokojený. Já mám škodu Kodiaq, do kterého se mi vejdou všechny věci, když se rozhodneme s dětmi, že pojedeme na výlet. Samozřejmě vždy polejí sedačky a nadrobí na ně, proto mám v kufru stále na čištění autokosmetiku, kterou jsem koupila tady.

    OdpovědětVymazat