Škoda Auto a plány do roku 2014, 2015

Automobilka Škoda Auto příští rok nehodlá polevit v modernizaci a představování nových aut, a tak se máme rozhodně na co těšit. Škoda Auto plánuje na rok 2014 představit novou Škodu Octavii s pohonem na zemní plyn a také upravenou Octavii Scout. Na přelomu roku 2014 a 2015 by měla mladoboleslavská Škodovka představit další generaci Fabie. Již třetí generace Fabie by měla nabídnout pohlednější design, "drsnější" masku a měla by být o trochu nižší a širší než dosavadní model. Mimo jiné také nabídne větší kufr. Údajně by se mělo jednat o "nejkrásnější auto celého koncernu Škoda". Určitě by to byla po druhé, ne příliš podařené generaci skvělá změna.
Škoda Fabia 3. generace

Nový Superb a  alternativní paliva

O rok později, tedy v roce 2015 by měla Škoda představit novou generaci Superbu a také představit nástupce modelu Roomster. Kromě možnosti pohonu aut na zemní pohon je dost možné, že začne Škodovka vyrábět sériově i elektromobil. Zpátky ještě ale do roku 2013 - v aktuální době Škodovka vyrábí sedm modelových řad (Citigo, Fabia, Roomster, Yeti, Rapid, Octavia, Superb) do budoucna chce tyto řady rozšířit o další automobily. Cílem je mimo jiné prodávat do roku 2018 přes 1,5 milionů automobilů za rok. V letošním roce by ještě měla v září na frankfurtském autosalonu Škoda představit Rapida s označením Spaceback.

9 komentářů:

  1. Nevíte někdo, jak to takové velké automobilky dělají s kovošrotem? Co dělají se všemi díly, které se jim nepovedou? Nebo co když mají testovací jízdy na bezpečnost a to auto se rozbije že. Nevíte někdo, zda-li mají mají smlouvu s nějakým kovošrotem nebo nějakým odběratele jiným? Celkem bych tuto informaci uvítal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Celkově mám Škodovky ráda a ráda sleduji jejich novinky a vývoj jednotlivých vozidel. Doma mám sice ojetou, ale je ve skvělém stavu. Sem tam se něco opravovalo, ale od doby co jsem našla web s originálními díly Škoda - https://www.cbdily.cz/ , tak si to musím chválit. Naposledy jsme opravovali brzdový systém a díky eshopu jsme vše objednali a v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s vámi souhlasit. Taky na Škodovky nedám dopustit. Mám vlastní autoservis a co mám zkušenost s auty, které k nám jezdí, tak se Škodovkami jsou málokdy nějaké závažné problémy. Samozřejmě, že se nějaké, kde je oprava drahá a často se ani nevyplatí najdou, ale je jich opravdu málo.

      Vymazat
  3. Vždy byla a bude Škodovka mou oblíbenou značkou aut a nedám na ni dopustit. Celá rodina jsme je měli doma už po generace. Líbí se mi moc jejich vývoj a jak se doba posouvá a auta mění. Já osobně si nemohu dovolit úplně nový vůz, takže vždy mi kamarád pomáhá hledat ojeté auto. Pokud je nějaký díl špatný, kupujeme zde https://www.cbdily.cz/ originální díly Škoda, u kterých víme, že jsou vážně originál.

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsme také sháněli starší auto, pokud možno Škodovku, které by bylo samozřejmě ve výborném technickém stavu. Nakonec se nám ozval kamarád, který věděl, že sháníme nové auto a on náhodou viděl jedno Audi v autobazaru, který navštívil. Ihned jsme si ho jeli prohlédnout a byli jsme nadšení, jen se musela objednat firma na překlad do Audi.

    OdpovědětVymazat
  5. Je velice příjemné vidět, kolik lidí má rádo Škodovky, a i já patřím mezi ně, jelikož moje první auto byla právě škoda. Teď vlastním model SCALA, se kterým jsem spokojená a nedám na toto auto dopustit. Nedávno mi na parkovišti někdo poškodil jedno zrcátko, proto jsem koupila zde chytrá zrcátka, která mi můj známý automechanik ihned nainstaloval.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdepak, je škoda že Škodovka v dalších letech prostě už neplánuje vyrábět ty nové modely v menších verzích. Ráda moc vzpomínám na své začátky ve Felicii, to bylo tak krásné se s tím projíždět třeba i v zimě. Pamatuji si také na to, že bez čepice jsem do toho vozu ani vlézt nemohla. By mně umrzly uši slušně řečeno.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám auto Škoda už šest let a nikdy bych ho neměnila. Zatím nepotřebovalo žádnou velkou opravu, ale nedávno jsem měla malou nehodu a odnesli to dveře. Proto jsem ho objednala na opravu v servisu tady, kde si poradili s promáčknutými dveřmi a moje auto, vypadá zase jako nové.

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo máte pravdu že ta autobranže se teď dost změnila, je to o poznání jiné. Třeba i to že si můžete koupit nové disky na auto a nikdo se vás moc neptá jeslti to opravdu potřebujete, to dříve nebylo zvykem.

    OdpovědětVymazat